0.0 грн
Зробити замовленняУ сучасному автомобілі укладено кілометри дротів, через що, часом, важко обійтися без спеціальних вимірювальних приладів під час ремонту та звичайних профілактичних дій. Одним із таких приладів є автомобільний мультиметр.
Не так давно всі вимірювання виконувалися спеціальними приладами - вольтметрами, амперметрами і так далі. Тобто для кожної операції був потрібен свій інструмент. Але відносно недавно, завдяки старанням інженерів, було розроблено мультиметр - вимірювач, що виконує функцію відразу декількох приладів. Чим відрізняється автомобільний варіант від звичайних, що використовуються в радіо-майстернях і сервісних центрах? Набір стандартних функцій цього спецприладу такий самий, як і в інших. Але, тут в обов'язковому порядку присутні специфічні «здібності», наприклад:
Тестування котушок і кута свічки запалювання;
Варіацій багато, тому тут лише приблизний список відмінностей.
Для більшості автомобілістів-початківців купівля інструменту для ремонту та обслуговування власного автомобіля стає справжньою проблемою - де купити, який прилад вартий витрачених грошей, а який можна вибрати з недорогих і так далі. Ґрунтуючись на порадах бувалих автомобілістів і різних інформаційних матеріалах у мережі, багато хто робить ставку на купівлю автомобільних мультиметрів торгової марки Unu-T, а конкретно на недорогих моделях UT 105, UT106 і UT107.
Відмінностей у моделей не багато - мультиметри ціна яких варіюється в межах 60 грн і не можуть відрізнятися кардинально. Оцінити наочно це можна в таблиці порівняння:
Модель | UT105 | UT106 | UT107 | |
Зображення | Мультиметр універсальний UT105 - АВТОМОБІЛЬНИЙ |
Мультиметр універсальний UT106 - АВТОМОБІЛЬНИЙ |
||
Ціна | 598.0 грн | 675.5 грн | 736.4 грн | |
Вага | 352 г | 352 г | 352 г | |
Розміри (Д х Ш х В) | 179 x 88 x 39 мм | 179 x 88 x 39 мм | 179 x 88 x 39 мм | |
Екран | 1999-розрядний РК, 60 × 54 мм | 1999-розрядний РК дисплей, 60 × 54 мм | 1999-розрядний РК дисплей, 60 × 54 мм | |
Живлення | батарейка 9В (6F22) | батарейка 9В (6F22) | батарейка 9В (6F22) | |
Габарити | 179 x 88 x 39 мм | 179 x 88 x 39 мм | 179 x 88 x 39 мм | |
Вага | 352 г | 352 г | 352 г | |
ВИМІРЮВАННЯ | ||||
---|---|---|---|---|
Постійна напруга (DC) | 200мВ /2В/ 20В/ 200В/ 1000В; (0.5%+5) | 200мВ/ 2В /20В /200В /1000В; ±(0,5%+2) | 200 мВ / 2 В / 20 В / 1000 В; ±(0,5%+2) | |
Змінна напруга (AC) | 2В/ 20В/ 200В/ 750В; (0.8%+5) | 200В /750В; ±(0,8%+5) | 200 В / 750 В; ±(0,8%+5) | |
Постійний струм (DC) | 200мА / 10А; (0.8%+5) | 200мА /10А; ±(0,8%+5) | 200 мА / 10 А; ±(0,8%+5) | |
Опір | 200Ом/ 2kОм / 20kОм / 200kОм /2MОм /20MОм; (0.8%+5) | 200Ом /2кОм /20кОм /200кОм /2МОм /20МОм; ±(0,8%+5) | 200 Ом / 2 кОм / 20 кОм / 200 кОм / 2 МОм / 20 МОм; ±(0,8%+5) | |
Частота обертання двигуна | 4/6/8 циліндрів; ±(3%+5) | 4/6/8 циліндрів; ±(3%+5) | 4/6/8 циліндрів; ±(3%+5) | |
Оберти колінчастого вала | 4/6/8 циліндрів; ±(3%+5) | 4/6/8 циліндрів; ±(3%+5) | 4/6/8 циліндрів; ±(3%+5) | |
Частота | 2кГц; ±(2%+5) | 2 кГц; ±(2%+5) | ||
Температура | -40ºC~1000ºC; ±(2%+8) | -40 ~ 1000 ºC; ±(2%+8) | ||
Відносна шпаруватість імпульсів | 1%~90%; (4%+5) | |||
СПЕЦІАЛЬНІ ФУНКЦІЇ |
||||
Вибір діапазону | Ручний | Ручний | Ручний | |
Прозвонка ланцюга (зі звуковим сигналом) | + | + | + | |
Тестування діодів | + | + | + | |
Функція утримання даних | + | + | + | |
Захист від перевантажень до 10А | + | + | + | |
Індикація низького заряду батареї | + | + | + | |
Тестування переривника | + | + | + | |
Тестування батарей | 12 В |
Як бачимо, у загальних функціях різниці немає жодної. Зі зростанням ціни зростає лише функціонал. Якщо говорити про майстрів-початківців, то краще не скупитися і брати максимальний набір функцій, який може дати мультиметр. Але вирішувати за когось не вдячна справа - питання чи потрібна та чи інша функція суто індивідуальне.